معرفی و ثبت نام رشته علوم آزمایشگاهی علمی کاربردی بدون کنکور
اطلاعات کامل در رابطه با خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای ایرانی، اروپایی و آمریکایی
معرفی و ثبت نام رشته علوم آزمایشگاهی علمی کاربردی بدون کنکور
دو شنبه 1 دی 1399 ساعت 12:4 | بازدید : 100 | نویسنده : یوپی اس یزد | ( نظرات )

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۹

دانشگاه علمی و کاربردی در سال ۱۳۷۰ با هدف بالا بردن سطح علمی کشور تاسیس شد. این دانشگاه در دو مقطع کاردانی (دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی) دانشجو جذب می کند. هر ساله شما می توانید در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه ثبت نام کنید.

 برای ثبت نام مهرماه باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنید. پیش ثبت نام مهرماه از ۷ تا ۱۷ ام شهریور ماه انجام می شود. کسانی که موفق به ثبت نام در ترم مهرماه نشدند، می توانند درتکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کنند.

 یکی از ویژگی های مهم دانشگاه علمی کاربردی که آن را از دیگر دانشگاه های موجود در کشور متمایز می کند، شرایط تحصیل در زمان های غیراداری است. شاغلان می توانند به راحتی در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنند.

هم چنین این دانشگاه در تمامی رشته ها بدون آزمون اقدام به جذب دانشجو می‌ کند. شما می توانید صرفا با داشتن سوابق تحصیلی در این دانشگاه ثبت نام کنید. برای ثبت نام به دفترچه سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

 لیست کد رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در فرم ثبت نام درج کنید. برای مقطع کاردانی ۳۰ کد رشته و برای مقطع کارشناسی نا پیوسته ۲۰ کد رشته در نظر گرفته شده است. کد رشته هر شهر و مرکز متفاوت است.

معرفی و ثبت نام رشته علوم آزمایشگاهی علمی کاربردی بدون کنکور

علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علمی کاربردی 

دانشگاه علمی کاربردی در تمامی رشته ها بدون آزمون دانشجو جذب می کند اما با توجه به اینکه رشته علوم آزمایشگاهی جزو رشته های پر طرفدار است و سالیانه دانشگاه ها برای حلوگیری از اشباع شدن بازار کار تعداد محدودی را می پذیرند. به همین علت دانشگاه علمی و کاربردی در رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون پذیرش ندارد اما در گرایش آن دانشجو جذب می کند.

 در رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی می توانید بدون آزمون در دانشگاه علمی و کاربردی ثبت نام کنید. رشته علوم ازمایشگاهی دامپزشکی به بررسی بیماری های انسان و دام و طیور می پردازد. فارغ التحصیلان این رشته می توانند آزمایشات بیوفیزیکی، بیو شیمیایی، قارچ شناسی، باکتری شناسی، ویروس شناسی، تجزیه مواد خوراکی (انسان و دام) را انجام دهند. از تفاوت های این رشته با رشته مادر خود یعنی علوم آزمایشگاهی می توان به دو مورد اشاره کرد، رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی به تشخیص پیشگیری و ریشه کنی بیماری های دامی و هم چنین بیماری های مشترک بین انسان و حیوان می پردازد.

دانشگاه علمی و کاربردی در رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته دانشجو جذب می کند. علاقه مندان می‌توانند در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه اقدام به ثبت نام کنند. برای ثبت نام بدون آزمون این رشته از طریق سایت سازمان سنجش می توانید اقدام کنید.

شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه با مشاوران مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و از آنان برای انتخاب بهتر راهنمایی بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات و اطلاعات کامل یو پی اس در یزد و آدرس upsyazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 80
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 533
:: بازدید کلی : 8844